משרד המתמחה בדיני נזיקין 

תאונות דרכים, תאונות עבודה, ביטוח לאומי, נזקי גוף 

תאונות במרחב הציבורי

בחיי היום יום אורבות לנו סכנות רבות, אם בעת הליכה ברחוב, בעת טיול בפארק, בתי מלון, בתי ספר, בגני משחקים ואפילו תוך כדי פעילות בחדר הכושר.
משמע כל פגיעה שנגרמה לאדם בהיותו מחוץ לביתו, ונגרם לו נזק גוף, יתכן ויש לו אפשרות לתבוע את גורם הנזק.

חשוב לזכור! לא בכל מקרה בו נגרם נזק, קיימת זכות תביעה לנפגע. על הנפגע להוכיח כי הנזק נגרם כתוצאה מרשלנות או מחדל.

בכדי לבחון האם המקרה בו נפגעת, מקנה לך זכות להגיש תביעה, עליך לפנות לעו"ד המתמחה בתחום הנזיקין, על מנת שיבחן את נסיבות המקרה, יבדוק האם קיימת עילת תביעה ובנוסף מי הם הגורמים אותם יש לתבוע.

במקרים רבים אף על-פי שמדובר בתאונה אחת, ניתן לתבוע מספר גורמים.

בשביל שהתביעה תהיה מקצועית ותכסה את כל הגורמים הרלוונטיים לתביעה, ועל מנת לקבל פיצוי מלא על נזקיך, יש לפנות לעו"ד המתמחה בתחום הנזיקין על מנת שיבחן האם יש עילה לתביעה ומי הגורמים אותם יש לצרף לכתב התביעה.


בתביעה מסוג הנזכר לעיל, הנקראת בלשון המשפט תביעת "חבות" חשוב מאוד לעשות מספר פעולות עיקריות.

ראשית, צלם מוקדם ככל האפשר את המפגע, שגרם לפציעה. שנית, בקש מעדי ראיה למקרה, את שמותיהם ואת מספרי הטלפון שלהם ולסיום פנה באופן מידי לטיפול רפואי, וודא כי הרופא מציין את נסיבות הפציעה, במידת האפשר יש להתייעץ עם עו"ד עוד לפני קבלת הטיפול הרפואי.


טוב לדעת כי גורם נוסף שייתכן וניתן להגיש נגדו תביעה חוץ מהגורם שהתרשל לכאורה זה חברות הביטוח.

במקרה בו יש לנפגע גם פוליסת ביטוח תאונות אישיות במקרה שכזה הנפגע יקבל כפל פיצוי. כלומר, גם מהגוף שהתרשל (עירייה) וגם מחברת הביטוח בו הוא מבוטח במסגרת פוליסות תאונות אישיות.


שאלה נפוצה אצל לקוחות רבים כמה פיצוי מגיע לאדם שניזוק?

חשוב להבין כי סכום הפיצוי משתנה מאדם לאדם בהתאם לקריטריונים שונים של גיל, אחוזי הנכות ובסיס השכר של הנפגע.

חשוב לציין, כי במקרה של קטינים שנפגעים בתאונה הפיצוי הוא גבוה ומשמעותי וזאת בעיקר אם לקטין יש כישרון מיוחד כגון שחקן כדורגל מחונן אשר שבר את רגלו או קטין שמנגן על כלי נגינה ונפגע בידו וכו'.


משכך, אם נפגעתם במרחב הציבורי, ונגרם לכם נזק גופני, הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לעשות הוא לפנות אל עורך דין המתמחה בנזקי גוף מוקדם ככל האפשר. ייעוץ משפטי מעורך דין מומחה המתמחה בתחום יאפשר לכם לפעול נכון ובאופן שיאפשר לכם לקבל את הפיצוי המרבי המגיע לכם על פי החוק.  

עורך דין עמי מומחה בתחום נזיקין ידריך אתכם לאורך כל התהליך, יסייע לכם באיסוף החומרים ויעניק לכם את הייצוג המשפטי הנדרש מול הרשות המקומית במקרה של תביעה. חשוב לדעת, כי גם במקרה בו הפגיעה קטנה יחסית, ואתם חושבים לפנות לתביעות קטנות ללא נוכחות עורך דין, אל תחליפו קבלת ייעוץ משפטי מקצועי אשר יאפשר לכם להכין את עצמכם למשפט, להכין את הראיות בצורה נכונה ולהציג את המקרה שלכם על הצד הטוב ביותר מול השופט אשר יקבל החלטות מתאימות.

התייעצו עכשיו עם עו"ד עמי לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ללא עלות! חשוב לזכור כי תשלום ש"ט הוא על בסיס הצלחה בלבד!